جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۰
کد خبر: ۱۳۹۴۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶

کارگاه «آموزه‌های کسب و کار مجازی» در فرهنگسرای فردوس

کارگاه «آموزه‌های کسب و کار مجازی» به صورت رایگان و طی سه جلسه در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ با مشارکت کانون کارآفرینی فردوس، کارگاه «آموزه‌های کسب و کار مجازی»، طی سه جلسه، به صورت رایگان از روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

در کارگاه «آموزه‌های کسب و کار مجازی» که با مشارکت کانون کارآفرینی فردوس که با هدف توسعۀ کسب وکارهای خانگی و مجازی برگزار می‌شود؛ مهندس علی مهام، دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تجارت الکترونیک و عضو کانون نخبگان سازمان فرهنگی هنری، صفر تا صد آماده کردن محصول تا فروش مجازی را در سه جلسه آموزش خواهد داد.

در این دوره‌ی آموزشی که به صورت کارگاهی برگزار می‌شود، سرفصلهایی همچون: چگونه یک محصول دیجیتالی آماده کنیم که ارزش افزوده ایجاد کند؛ طراحی استراتژی فروش و برنامه زمانی؛ طراحی کمپین تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی و مجازی؛ برنامه و تحلیل روند کسب و کار هر سه ماه؛ مدیریت مالی و بودجه؛ تحلیل رقبا و ریسک بازار بررسی و آموزش داده خواهد شد.

این کارگاه در سه جلسه به صورت رایگان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت نام و حضور در این کارگاه می‌توانند با شماره‌های 09209006474 یا 0214405890 تماس بگیرند.

برای آشنایی با برنامه‌های فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، با شماره تلفن 44081043 تماس بگیرید.

نظر شما